mandag 1. september 2014

Heisan.
Dette året skal det studeres Digialt Mediedesign. Grunnen til at jeg valgte å studere dette faget var fordi jeg følte at kunst og håndverk blir et mer digitalisert fag ettersom tiden går. Med bruk av pc og Ipad som et vanlig verktøy i undervisningen. Etter erfaring er det liten eller noe kunnskap om dette rundt om på skoler i dette langstrakte land. Ergo, jeg vil ha litt datakunnskap, erfaring med forskjellige redigeringsprogrammer og en mer viten om det som beveger seg i den digitale verdenen, slik at jeg står sterkere den dagen jeg skal undervise i kunst og håndverk på ungdomskole nivå. Jeg skal fortløpende legge ut oppgaver vi jobber med på denne bloggen, so stay tuned...                
Dette bildet var fra oppgave nr.1 i år. Der vi skulle ta to bilder og sette det sammen i Photoshop. Man skulle gi bildet et navn,slik at begge bildene hadde samme betydning. Tittelen på dette bildet er "Som liten så stor".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar